Lär dig mer

Hur många läser ditt nyhetsbrev?

Publicerad by 18 Dec, 2012 i Lär dig mer | 0 comments

Hur många läser ditt nyhetsbrev? Vet ni hur många som läser ert nyhetsbrev? Vet ni om mottagarna tycker att innehållet är intressant och relevant? Om inte, så kan ert nyhetsbrev vara av ganska litet värde för kunden, och då även för er! Låt Kundkoll hjälpa er att göra bättre nyhetsbrev. Vi erbjuder er information om hur många...

mer info

Intressant innehåll

Publicerad by 18 Dec, 2012 i Lär dig mer | 0 comments

Så skapar du intressant innehåll i ditt nyhetsbrev! Vi vet mycket mer än vi tror. Tänk på, att det är du som vet vad som händer i din bransch, och vad som är viktigt. Det har dina kunder ofta bara en svag aning om. De ser ju allting utifrån. Ge kunderna små tips och tricks och spännande historier som sätter saker i lite perspektiv. Det...

mer info

Tips till ditt nyhetsbrev

Publicerad by 18 Dec, 2012 i Lär dig mer | 0 comments

Tips hur ditt nyhetsbrev stannar i inkorgen, blir öppnat, läst och ger resultat! Som utgivare av nyhetsbrev måste ni hela tiden slåss för att undvika att bli offer för delete-knappen. Även om folk själva har bett att få ditt nyhetsbrev, kommer du att märka, att flera slänger mailen utan att över huvudtaget öppna den. Det kan vara...

mer info

Interaktiva kundanalyser

Publicerad by 18 Dec, 2012 i Lär dig mer | 0 comments

 Interaktiva kundanalyser Henrik Johan Nielsen på FactFactory beskriver här en typ av avancerad analys på kundnöjdhet: Bakgrunden för metoden är att konsumenter och kunder idag är mycket mer individuella i sitt beteende än tidigare – det ställer därför också krav på det sätt de ska behandlas och därmed också på det sätt...

mer info

Kunskap skapar utveckling och framgång

Publicerad by 18 Dec, 2012 i Lär dig mer | 0 comments

Kunskap skapar utveckling och framgång! Av Thomas Mørch Henriksen, Analytiker, FactFactory www.factfactory.dk Företagsledare är med där besluten tas och där förutsättningar för resultat skapas. Med rätt kunskap kan besluten bli ännu bättre och resultatet mer positivt. Det blir möjligt för ledningen att peka på de områden där det...

mer info