Så fungerar det

Så fungerar det

Integrera med ditt CRM- eller Ekonomisystem och ta del av kundernas åsikter och feedback helt automatiskt. Automatiserade kundundersökningar innebär helt enkelt att era kunder får en länk till ett kort frågeformulär strax efter att de fått en faktura eller gjort ett inköp. Länken skickas automatiskt från ert CRM system (eller från vårt system) och resultatet  kan ni läsa på PC eller en mobil lösning.
Se en film här (på engelska):


Svaren och synpunkterna gör det möjligt att spåra eventuell missnöjdhet och sätta in rätt åtgärder omgående.
Det är ett effektivt och användarvänligt system som efter att integration gjorts, inte kräver just någon mer insats från er sida, eftersom det sköts automatiskt.

EFFEKTIVT
Lägg ingen mer tid på att starta upp nya kundundersökningar – efter en initial uppsättning sköts allting automatiskt.

AVISERINGAR
Få aviseringar direkt och automatiskt om en kund är missnöjd (hantera missnöjdhet när den uppstår, innan det är för sent).

BENCHMARKING
Jämför prestation och resultat över avdelningar och anställda.

AUTOMATISK RAPPORTERING
Resultatet skickas automatiskt till din inkorg.