Gör kunderna till ambassadörer

Bli ett företag som kunderna älskar att rekommendera!

 

prospekt

Nöjda kunder är bra. Men det är inte tillräckligt.

Att gå från att fokusera på kundnöjdhet till kundlojalitet kräver fördjupade kunskaper om hur kundlojalitet fungerar och ett nytt sätt att se på kundservice. I vår läsvärda guide ”Gör dina kunder till ambassadörer” kan du läsa hur några av världens mest framgångsrika företag förbättrar sitt resultat genom att fokusera på kundlojaliteten, och hur Ni kan göra detsamma.

Lär dig mer om Net Promoter Score®, den nya standarden för att mäta och förbättra kundlojaliteten.

Era kunder är era bästa marknadsförare, eller hur? Ingenting är starkare och trovärdigare än en kunds rekommendation. Så se till att bli ett företag som kunderna älskar att rekommendera!

 

Beställ vår PDF

”Gör dina kunder till ambassadörer”:

(gratis såklart)

Skicka oss ett mail på: info(at)kundkoll.se, märk ditt mail med ”Gör dina kunder till ambassadörer”

 

*Net Promoter Score är ett registrerat varumärke av Satmetrix, Bains & Co. &  F Reicheld. Metoden lanserades av Fred Reichheld, författare till The Ultimate Question. NPS förutspår sannolikheten för att en kund återkommer eller rekommenderar ditt företag till en vän.